Anunt concurs Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia – CONSILIUL JUDETEAN ALBA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALBA IULIA Consiliul de administrație

CONSILIUL JUDETEAN ALBA

SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALBA IULIA

Consiliul de administrație

ANUNȚ

            Consiliul de administrație al Spitalului Județean de Urgenta Alba Iulia organizează în temeiul prevederilor art. 186 alin. (9) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sanitații, cu modificarile si completarile ulterioare, concurs pentru ocuparea funcției de manager, persoana fizica, la Spitalul Județean de Urgența Alba Iulia.

            Criterii de selectie

Concursul va consta in susținerea a 3 probe si anume:

‒   test grilă de verificare a cunoștințelor;

‒   susținerea proiectului de management;

‒   interviul de selecție.

Testul grila de verificare a cunoștințelor va avea loc în data de 16 decembrie 2013, ora 10,00, la sediul Consiliului Judetean Alba, P-ța I.I.C. Bratianu nr. 1.

Concursul de va desfasura potrivit Regulamentului de desfasurare si organizare a concursului pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica, la Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia si Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud aprobat prin Dispozitia Presedintelui Consiliului Judetean Alba nr. 356/2013.

            Condiţii de participare

Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a) sa fie absolvent(a) al unei institutii de invatamant superior;

b) sa îndeplineasca una din urmatoarele condiții

‒   absolvent(a) al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică,

‒   a început cursul prevazut la art. 1 lit. a) din ordinul mentionat mai sus.

‒   absolvent(a) al unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

c) sa aiba 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii de învățământ superior;

d) sa nu fie condamnat(a) penal sau în curs de urmărire penală;

e) sa fie apt(a) din punct de vedere medical;

f) sa nu aiba varsta de pensionare conform legii.

g) sa aiba cetățenia romana sau cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene

Dosarul de concurs

Dosarele de concurs vor fi depuse la Registratura Consiliului Județean Alba, P-ța I.I.C. Bratianu nr. 1, pâna la data de 06 decembrie 2013, ora 16,00 și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) cererea de înscriere;

b) copia actului de identitate;

c) copia legalizată a diplomei de studii;

d) copia legalizată a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar sau adeverinta care sa ateste inceperea cursului prevazut la art. 1 lit a) din Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică, sau după caz copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

e) curriculum vitae;

f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar, daca este cazul;

g) copia legalizată adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii de invatamant superior sau copie de pe carnetul de muncă, certificată “în conformitate cu originalul” de către conducerea unităţii;

h) cazierul judiciar;

i) adeverinţa din care rezultă că este apt medical;

j) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;

k) copie legalizată a certificatului de căsătorie, daca este cazul;

l) proiectul de management realizat de candidat (sigilat), intocmit conform temei cadru si structurii date;

Bibliografie:

  1. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 346/2002 privind asigurarea pentru accidente de muncă şi boli profesionale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare şi Hotărârea Guvernului nr. 71/2007 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune prevăzute în O.U.G. nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Hotărârea Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale privind exercitarea controlului financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice de elaborare a bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1384/2010 privind aprobarea modelului-cadru al contractului de management si a listei indicatorilor de performanta a activitatii managerului spitalului public;
  12. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 914/2006 privind aprobarea Normelor privind condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obţinerea autorizaţiei de funcţionare a spitalelor, cu modificările şi completările ulterioare;
  13. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1030/2010 privind aprobarea modelului Contractului pentru asigurarea unor cheltuieli de natura cheltuielilor de personal aferente medicilor, medicilor dentisti, asistentilor medicali si a cheltuielilor pentru medicamente si materiale sanitare pentru baremul de dotare din cabinetele de medicina generala si dentara din unitatile sanitare de invatamant
  14. Hotărârea Guvernului nr. 124/2013 privind aprobarea programelor naţionale de sănătate pentru anii 2013 si 2014, cu modificările şi completările ulterioare;
  15. Ordin MS/CNAS nr.422/190/2013pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative pentru anii 2013 şi 2014, cu modificările şi completările ulterioare;
  16. Hotararea Guvernului nr. 117 din 27 martie 2013 pentru aprobarea Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2013 – 2014, cu modificările şi completările ulterioare;
  17. Ordin MS/CNAS nr.423/191/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2013 a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2013 – 2014, cu modificările şi completările ulterioare.
  18. Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 972/2010 pentru aprobarea Procedurilor, standardelor si metodologiei de acreditare a spitalelor
  19. Legea nr. 46/2003 – legea drepturilor pacientului
  20. Hotararea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale din sectorul bugetar
  21. Ordinul nr. 698/2001 al ministrului sănătăţii pentru aprobarea unor metodologii privind angajarea, transferarea si detasarea medicilor, farmacistilor, biologilor, biochimistilor si chimistilor, precum si a altui personal de specialitate cu studii superioare din unitatile sanitare publice, cu modificările şi completările ulterioare
  22. Ordinul 1881/2006 al ministrului sanatatii privind ierarhizarea unităţilor spitaliceşti, a secţiilor şi compartimentelor de obstetrică-ginecologie şi neonatologie, cu modificarile si completarile ulterioare;

            Structura și Tema cadru – pentru proiectul de management

TEMA CADRU – „Imbunătațirea calitatii serviciilor medicale furnizate de spital”

STRUCTURA PROIECTULUI:

‒        prezentarea situației actuale a spitalului;

‒        analiza swot a spitalului;

‒        identificarea problemelor critice ;

‒        selectarea problemelor prioritare, cu motivarea alegerii facute;

‒        dezvoltarea planului de management, cu respectarea urmatoarei structuri:

1. Scop

2. Obiective-indicatori

3. Activitați :

a) definire;

b) încadrare în timp – Grafic Gantt;

c) resurse necesare – umane, financiare, dotari;

d) responsabilitați

4. Rezultate așteptate

5. Monitorizare

6. Evaluare

La elaborarea proiectului de management se vor avea in vedere datele din urmatoarele documente:

‒   Regulamentul de desfasurare si organizare a concursului pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica, la Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia si Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud;

‒   structura normata pe paturi, valabila la data de 30.09.2013.

‒   statul de funcții si organigrama, aflate în vigoare.

‒   regulamentul de organizare si funcționare.

‒   regulamentul intern.

‒   bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2013.

‒   situația financiara la 30.09.2013.

‒   execuția bugetului de venituri si cheltuieli la 30.09.2013.

‒   dotarea cu aparatura a spitalului la 30.09.2013.

‒   indicatorii de performanță ai managementului spitalului la data de 30.09.2013.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0258-813380, interior 1241 sau la Biroul resurse umane din cadrul Consiliului județean Alba.

 

 

Presedinte,

Dr. Vieru Gheorghe

Afisat azi, 15.11.2013

Regulamentul de desfasurare si organizare a concursului pentru ocuparea functiei de manager, persoana fizica, la Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia si Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud;

Structura normata pe paturi, valabila la data de 30.09.2013

Statul de funcții si organigrama, aflate în vigoare

Regulamentul de organizare si funcționare

 Regulament intern

Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2013

Situația financiara la 30.09.2013 si execuția bugetului de venituri si cheltuieli la 30.09.2013

Dotarea cu aparatura a spitalului la 30.09.2013

Indicatorii de performanță ai managementului spitalului la data de 30.09.2013